تبلیغات
اطلاعات روز بدنسازی - تاثیر روغن زیتون
منوی كاربری

این وبلاگ را صفحه خانگی خود كن !    به مدیر وبلاگ ایمیل بزنید !    این وبلاگ را به لیست علاقه مندی های خود اضافه كنید !

پیغام مدیر : به شما كاربر گرامی سلام عرض می كنم . امیدوارم در این وبلاگ دقایقی خوبی را سپری كنید . برای آگاهی از امكانات این وبلاگ خواهشمندم كه تا آخر صفحه این وبلاگ را مشاهده نمایید .

نظرسنجی
بدن یازی چه جور ورزشیه






آدرس های دیگر
صفحات وبلاگ

لینك به ما / لوگوی دوستان
لینك به ما


لوگوی دوستان

آمار وبلاگ
امروز :

بازدید های امروز :

بازدید های دیروز :

كل بازدیدها :

كل مطالب :

كل نظرات :

ایجاد صفحه : - ثانیه

دوشنبه 28 آذر 1384
تاثیر روغن زیتون

اجزای مغذی خاص در روغن زیتون و برخی غذاهای دیگر می تواند دلیل تاثیر مثبت رژیم غذایی مدیترانه ای بر سلامت قلب باشد.
این ترکیبات که تحت عنوان "فنل" نامیده می شوند اثر آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و جلوگیری از تشکیل لخته در عروق دارند. در این مطالعه تاثیر سودمند روغن های زیتون سرشار از فنل بر عملکرد عروق خونی مشخص شده است.
مصرف غذاهای غنی از ترکیبات فنلی می تواند سلامت قلبی عروقی را بهبود بخشد و بر قلب نیز تاثیر حفاظت بخش دارد.

آژانس بدنسازی ایرانیان

در مورد كربوهیدرات ها ، میزان مصرف مهم نیست بلكه نوع كربوهیدرات مصرفی اهمیت دارد. به طور كلی افرادی كه اضافه وزن دارند به نظر نمی رسد كربوهیدرات بیشتری بخورند. اما تحقیقات نشان می دهد این افراد اغلب مواد حاوی كربوهیدرات تصفیه شده می خورند. مانند نان سفید و پاستا كه باعث افزایش سریع قند خون می شوند.
به گزارش مدلاین پلاس دكتر یونشنگ از دانشگاه ماساچوست می گوید مقدار كلی كربوهیدرات با وزن بدن ارتباط ندارد ، بلكه نوع آن حائز اهمیت است.
یافته های فوق پیشنهاد می كنند رژیم های غذایی كم كربوهیدرات كه افراد را از مصرف همه نوع آن منع می كنند قابل قبول نیستند. به گفته دكتر یونشنگ كربوهیدرات های تصفیه شده اغلب در غذاهای فرآیند شده كه حاوی مقادیر زیادی قند هستند موجودند. این نوع كربوهیدرات ها «شاخص گلیسمیك یا قندی بالایی» دارند بدین معنی كه باعث افزایش سریع قند خون می شود. بدن این قند را در عضله ذخیره می كند اما اگر مصرف نشود تبدیل به چربی می شود.
در مقابل ، غلات ، میوه جات و سبزی ها كربوهیدرات هایی دارند كه شاخص گلیسمیك آنها بالا نیست.
در این گزارش اشاره شده است كه طی بیست سال گذشته با وجود كاهش مصرف چربی ها ، چاقی افزایش یافته است. به منظور بررسی نقش كربوهیدرات ها در چاقی ، محققان قد و وزن 572 فرد سالم را اندازه گیری كردند و از آنها خواستند به طور منظم نوع كربوهیدرات های مصرفی شان را گزارش نمایند.
این گروه دریافتند كه افرادی با شاخص چربی بالاتر ، به مصرف كربوهیدرات هایی با شاخص گلیسمیك بیشتر ، تمایل داشتند. مقدار كربوهیدرات مصرفی توسط این افراد تاثیری بر شاخص چربی بدن (BMI) نداشت.

  • آژانس بدنسازی ایرانیان
  • با تشکر گروه ورزشی فتح

    نوشته شده توسط مصطفی زحمتکش و حسین فتحی ساعت 11:12 ق.ظ موضوع مطلب :‌ تغدیه و بدنسازی ,

    ویرایش شده در - و ساعت -

    لینك ثابت | نظرات ()


    This Template Designed By Theme.MihanBlog.Com And Davood Jafari